tvätta är så kul jag älskar att tvätta

lite tvättkonversationer

Pappa:.. och sen när tvätten är klar kan du välja om du ska tumla den eller hänga den
Sara: (står vid spegeln längre bort) jag vill tumla
Pappa: då får du ta bort allt som inte går att tumla och hänga det
Sara: okej
Pappa: och det du tar bort får du vika
Sara: okej
Pappa: och sen när det i tumlaren är klart får du vika det med
Sara: okej
Pappa: har du förstått?
Sara: okej
Pappa: lyssnar du ens?!
Sara: okej
Pappa: men sara!
Sara: pappa, har du tänkt på att bakfull kan oxå betyda att något är fyllt bakifrån?
Pappa: nej, det hade jag faktiskt inte tänkt på..................

Pappa kommer med lite viktig information till mig på samma dag:

Pappa: SARA!
Sara: aa?
Pappa: hallen är ingen tvättkorg.
Sara: okej..

Kommentarer
Postat av: Aida Shalaby

Hahaha undrar också det

2010-10-22 @ 19:02:22
URL: http://aidashalaby.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
kommenterar du ofta?

Emejl (bara jag som ser den)

Din blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0